Om bokbinderihörnan

Om bokbinderihörnan...

Den här bloggen handlar om handbundna böcker och jag lägger bl a in bilder på en del av de böcker jag själv binder. Länkar till andra bokbinderibloggar, föreningar, tutorials och annat som har med bokbinderi att göra kommer också att dyka upp här.

onsdag 9 november 2011

Bokbinderikväll

Ikväll är det dags för en ny bokbinderiträff, då jag ska fortsätta med häftningen av mina två påbörjade böcker.

Innan dess tänkte jag bara lägga ut en bild på vårt pappersskåp, ursprungligen använt som ritningsskåp.


Som synes ligger det fortfarande en hel del sorterat och även osorterat papper kvar ovanpå skåpet, men förhoppningsvis har vi ett skåp till på gång snart, där vi kan sortera in en hel del av de pappersark vi har liggande och få lite mera ordning på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar